Sıkça Sorulan Sorular

Hayır. Zaten ürünlerimizde değişim veya bozulma durumu nadir rastlanan bir durumdur.

Uluslararası çalışan kargo firmalarının, çalıstıgı tüm ülkelere gönderimimiz mevcuttur.
uluslararası nakliye ücreti farklılıklarından dolayı iletişime geçmeniz tavsiyemizdir.

Satın almış olduğunuz ürün ile ilgili birimden destek alabilirsiniz.

Pos cihazımız bulunmadığından kart geçerli değildir.
Havale / Eft veya nakit geçerlidir.

Evet. Randevu oluşturabilirsiniz.

Tamir, bakım, montaj yapılmamaktadır.
Üretim ve satış hizmetleri vermekteyiz.

Eksik/bozuk parça – bölge belirli ise, ihtiyacınıza yönelik hızlı bir çözüm için iletişim kurabilirsiniz.

Hayır. Kargo firmasıyla olan anlaşma, kargo ücretinde indirim üzerinedir.

Ürününüzü iade edip, üründen hala yeterli stok varsa tekrar sipariş verebilirsiniz.